bila hatiku berbicara

~Idea Kering~

Posted on: Ogos 12, 2007

Tak taulah sejak akhir-akhir ini idea untuk menulis kat blog agak kurang. Rasa benar letihnya bila memikirkan untuk mencari idea. Rupanya otak kita boleh letih ya bila banyak fikir? Aduhh…petang ini setelah berhari-hari aku memerap dalam rumah aku keluar menjenguk pokok lalang, banyak bangat, subur pulak tu..aku suruh Hafiez ambil gunting dan gunting sedaya yang mampu, boleh juga keluarkan peluh. Aku tengok ranting kayu pokok ubi banyak pula, aku patah-patahkan..dalam senyap aku bakar lagi hahaha..kalau nama aku mana reti serik. Alaaa bukannya marakpun…cukup untuk halau nyamuk aje. Aku tak tahan bau orang sembur nyamuk. Baunya pasti buat aku jadi sesak nafas…tapi kalau bau asap kayu takpe pulak. Ni tak pasal-pasal kena hantar surat saman pulak.

Hari ini gathering kat rumah KS..malam tadi dah hantar sms kat mama atau Kak Ain juga kak adik fidaku. Semoga KS hepi laaa dapat bertemu dengan teman-teman cybernya. Wah glamer KS ek…tentu si cantik manis Fifi TV3 pergi ek? Walau apapun sebagai kawan aku tetap mendoakan yang terbaik. Dulu aku ingat dia adalah Seri…tetapi Ks.. ada citer di sebalik nama tu. Sebabnya ,aku tak tau dia tu Ks..aku ingat Indah Seri adalah seorang wanita yang kurang upaya..lalu ku panggil dia Seriku sayang hahaha jangan marah ek KS sebab saya ungkit kembali saat perkenalan kita di relexjap dan Komuniti OKU kekeke. Aku suka nama Seri..itulah aku panggil Seri kusayang. Rupanya cowok aduh malunya ketika aku tahu itu adalah KS.

Dah lah aku tak tau nak tulis apa dah. Hmm kalau dah tak tau nak tulis apa…baik tak payah tulis.

Tinggalkan Jawapan

Kalendar

Ogos 2007
I S R K J S A
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 853,962 hits

Shoutbox

