bila hatiku berbicara

~Protokol ke 10 yahudi~

Posted on: Ogos 29, 2007

Protokol ke 10 Yahudi mengandungi 8 perkara
Posted on Wednesday, August 22 @ 07:55:23 MYT by SongkokPutih

Bahan Rencah  1.. Song….

Lagu-lagu yang menghiburkan. .jika ada anak-anak yang tak tau mengucap..tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela… Ada anak-anak yang tak hafal Fatihah….tapi boleh mengingati lagu Siti Norhaliza yang panjangnya berdepa depa….. berjaya sudah Yahudi…. Hinggakita terfikir…. . bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. ….Sex…..

Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex dimana-mana. .di kaca tv, dalam filem, dalam iklan…babak sex amat lumrah.. kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex… filem 18SX amat laris berbanding filem U…VCD lucah mudah didapati…dan harganya amat murah…Adakah filem yang tiada adegan sex? Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah. …..

3. ….Smoke… .

Rokok..menjadi kegilaan para remaja…sehingga dikatakan tidak modern jika tidak merokok…malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana- mana perempuan yang kononnya mau di gelar “up to date”..Dulu yang merokok ini golongan pelacur saja….ataupun penari kabaret….( aku tengok dari filem P Ramlee )….Syabas yahudi…berjaya lagi kamu….

4. ….Sport…

Pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan…hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga.. ..Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss….bukan yang bermain sahaja tak sembahyang.. .yang menonton pun tak sembahyang juga …… Kalau menonton dirumah…akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL….

Yahudi gol lagi……sampai ada ulamak kata…kerana sukan..sembahyang boleh tangguh…Mashaalla h,..

5. .. Fun..

Hiburan…dimana- mana kita dapat hiburan yang melalaikan.. .. Kalau kita lihat dalam 100 majalah..mungkin 99 adalah majalah hiburan..

termasuklah majalah mangga…yang menayangkan buah mangga artis perempuan… . Kalau ada konsert….sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert….pelbagai maksiat akan diselit masuk…. Yahudi terhibur lagi….

6…. Female…

Perempuan… tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan. .terutama dalam iklan..yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan… Kalau kita ke kedai bateri kereta….

dihadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi…apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?.. . kalau iklan Modess…perempuan adalah patutnya… Yahudi bersorak lagi…..

7…Fashion. …

Fesyen terutama perempuan yang bermacam- macam..sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat…. Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat? Yang mewarnakan rambut lagi teruklah…Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan.. ..Bila warnakan rambut..mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung..bagaiman a nak menayangkan warna rambut yang terkini itu…Kalau dah rambut di warnakan… sembahyang pun tak sah…malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air… Yahudi ketawa lagi….Umat islam sudah jadi macam Yahudi….

8. .. Food..Makanan. .

Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasukalah MC D, Kentucky , Pizza hut…dan seribu satu macam lagi…Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina….masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan…tapi makanan Barat menjadi kebanggaan.. .Bila makanan datang dari Barat..adakah kita yakin tentang halalnya? Contoh Kentucky …rempahnya datang dari Amerika…. siapa nak pergi check…halal ke tidak? Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap… Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi…tetapi berfikiran pun macam yahudi…Nauzubilla h…..Yahudi makan Islam lagi…

Itu baru protokol yang ke 10……yang lain-lain entah macam-macam lagi…. aku cinta Malaysia …..tapi lebih cintakan ALLAH……. …. oleh itu, jika berlaku pertembungan antara kepentingan manusia dengan kepentingan Allah……

Advertisements

2 Respons to "~Protokol ke 10 yahudi~"

salam, semua fakta ni memang logik dan munasabah … dan semua perkara ini jugalah yang telah melalaikan dan membawa manusia ke lembah kedurjanaan …

perancangan dia org memang canteek … cuma kita yg masih tidur dan terus dengan tidur yang berpanjangan …

mudah2han dgn artikel ni, dapat menyedarkan kita semua umat islam ..

Ingatlah kita tak berhajat kepada Islam tapi kita yang berhajat kepadanya …

salam…itulah semoga Allah menunjukkan jalan untuk diri sy yg sentiasa alpa.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kalendar

Ogos 2007
I S R K J S A
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 840,938 hits

Shoutbox

Top Clicks

  • Tiada
%d bloggers like this: