bila hatiku berbicara

“RAHASIA_SURRAH_ YASSIN_AYAT_ 58”

Posted on: November 2, 2007

Barangsiapa yang membaca YASSIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut

“SALAMUUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM” diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baik mu,

Insyallah dengan izin yang maha esa dan maha kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan. Jika boleh niatkan sebegini:

1] YA-ALLAH YA-RAHIM , Ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku

2] YA-ALLAH YA-RAHMAN , Kurniakan aku isteri,suami, anak-anak yang soleh dan
mencintai islam

3] YA-ALLAH YA-RAZZAK , Kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik dan
berjaya didunia dan akhirat.

4] YA-ALLAH YA-JABBAR , Makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini

5] YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR , Jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin


6]
YA-ALLAH YA-WADUUD , Kurniakan aku dan seluruh umat muhammad yang beriman kesihatan zahir batin


7]
YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, Makbulkanlah semua hajatku, dan ridhoilah aku….. AMINnnnn.

Sampaikan dakwah ini kepada sahabat anda seramai mungkin. Ikhlaskanlah hatimu menyampaikan dakwah ini kerana Allah.

Sumber grup renungan dan ikhtibar

Tinggalkan Jawapan

Kalendar

November 2007
I S R K J S A
« Okt   Dis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blog Stats

  • 843,261 hits

Shoutbox

