bila hatiku berbicara

~Aliah Lee dah takde tudung dah~

Posted on: Disember 5, 2007

Kalau dulu aku suka sangat dengan dia ni manis bertudung…awatnya buka aurat, hukum hakam Allah jangan di buat main-main~

Advertisements

6 Respons to "~Aliah Lee dah takde tudung dah~"

masyaAllah…apa nak jd dgn manusia skrg…
dah elok2 pakai tudung..knp bukak??
knp bg alasan yg x rasional?? apepun keadaan kita, menutup aurat tu kan wajib?? betul x??? sy x segan mengatakan,perbuatannya seperti mempermainkan agama Allah… Allah dah bersabda, kalau hambaNya telah mempermainkan agamaNya, Allah tidak akan memperdulikannya lagi… ikut suka kamu la nak buat apapun…. kita nak ke Allah x pedulikan kita lg??
dulu comel je pakai tudung….ingatlah wahai insan, tanyalah pd diri sendiri…
masih adakah hari esok???

Ape nak jadi dgn ko ni Aliah Lee..elok-elok dapat hidayah ko tolak hidayah yang Allah beri kepada ko.Ko jangan wat main-main sekali tuhan murka mungkin sampai bile-bile pun ko x dapat hidayah daripada Allah.Kalau hati dah tertutup ko buatlah ape bende pun kat atas dunia ni tak akan diberkati oleh Allah.Aku nasihatkan ko baliklah ke pangkal jalan sebelum terlambat.Kita tak tahu bile ajal kite!

Diana mekasih singgah di blogku ini ..entahlah Diana depa ni sesuka hati saja nak buka nak tutup..kalau nak ikutkan dulu Sharifah sheril Aidapun bertudung sat aje pastu buka balik sampai kehari ini. Si Aliah ni dulu kemain sopan..tp tak taulah agaknya gitulah dunia artis…tak nak ambik tahupun nak gak kan. Janganlah mempermainkan agama…walau apapun tetaplah dengan pendirian kita sebagai oang islam.
Dan satu lagi zaman lani org bertudung nipis…baju nipis tu pun tak tau nak cakaplah……..eh sori merapu lebih………gossip lah pulak dosa…..

Hamba Allah semoga Aliah Lee balik kepangkal jalan…….hehehe bini pak menteripun tak bertudung inikan pulak artis.tudung di pakai bila berlaku kematian…tudung letak2 aje..dah tu kalu bertudung xleh bersalam ngan lelaki nih ada pompuan yg bertudung tp bersalam ngan lelaki…….

gambar nur aliah dah hilang dah….nasib lah…

Dulu saya pun respek kat dia…tapi entahlah sejak peristiwa dia buka tudung, saya terus tak minat dgn dia…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kalendar

Disember 2007
I S R K J S A
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 843,261 hits

Shoutbox

%d bloggers like this: