bila hatiku berbicara

Panas dan panas

Posted on: Julai 16, 2008

Sayapun seperti kalian jugak tidak ketinggalan untuk menonton debat malam selasa yang lepas, hinggakan saya terpaksa korbankan Sindarella demi Debat. Saya tidak pandaipun untuk mengulas seperti kalian, cukuplah saya hinggap dari satu blog ke satu blog dan membaca komen-komen kalian yang semua orang tahu siapa yang lebih hebat di antara dua pendebat itu. Saya yang tak sekolah ni pun tahu siapa yang benar-benar berilmiah dalam debat malam itu. Ayah saya yang sekolah setakat darjah enampun tahu siapa yang lebih hebat. Apa-apapun tak payahlah saya tulis panjang-panjang, bukan saya tak nak tulis tetapi rasanya saya tidak layak untuk menulis seperti ini. Cukuplah saya menjadi pembaca yang kekadang membuatkan saya tersengeh sorang-sorang hehehe. Semalam dengan hari ni nak buka harakah dailypun susah, kalau Malaysiakini tu okeylah jugak boleh di baca.

Ya Allah berikanlah kami pemimpin yang benar-benar layak menjadi pemimpin . Saya doakan semoga Allah memberi hidayah kepada semua umat islam di atas muka bumi ini termasuk pemimpin negara dan semua.

Apa-apapun kalian bacalah sendiri cerita panas ini. Tetapi kalau sayalah,saya dah lama tak baca utusan meloya n berita hairan sebabnya saya mudah merasa loya dan nak termuntah. Opss sori utusan malaysia dan berita hairan…

2 Respons to "Panas dan panas"

Debat n perdebatan….
sebuah pentas ilmiah menuntut fakta sebenar
bagi membezakan yg hak atau batil

salam ukhuwah..
salam perdebatan (bukan nak berdepat tau…)

dari
http://www.freewebs.com/fendicenter

khalifah…salam ukhuwah…sy tak reti berdebat tp suka tengok,,,kalu sy berdebat kena siap ayaq teh ke kopi ke milo ke hehehe,,,sbab takut kuar ayaq liuq buih malu laaaaaaaaaa………….

Tinggalkan Jawapan

Kalendar

Julai 2008
I S R K J S A
« Jun   Ogo »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 840,719 hits

Shoutbox

Top Clicks

  • Tiada
