bila hatiku berbicara

blog kurang waras

Posted on: Februari 23, 2009

Saya ke blog Mazidul Akmal  360  http://mazidulakmal.blogspot.com/

saya terbaca entry terbarunya blog kurang ajar. Inilah blognya…http://id-top.blogspot.com/

Nanti saya akan bercerita dengan lebih lanjut lagi pengelaman saya berjiran dengan rakyat Indonesia selama beberapa tahun  di Bandar Countryhomes Rawang.

4 Respons to "blog kurang waras"

SAYA SEORANG YANG KURANG WARAS. SAYA BARU DILEPASKAN DARI TG. RAMBUTAN PADA 14 FEBRUARI LALU IAITU SEMASA MUDA-MUDI KITA SEDANG ASYIK MENYAMBUT VALENTINE DAY. APAKA BODO DAN BANGANGNYA PEMUDA KITA WAHAI PUAN NURIMAN. UMUR SAYA 43 TAHUN. SAYA PAKAI HANDSET NOKIA 1957. SAYA RASA ARTIKEL INI SESUAI UTK SAYA YG KURANG WARAS/ GILA NI……… SAYA DILAHIRKAN DI KUALA TRENGGANU..

MULAI SKARANG SAYA INGIN MEMBERI KOMEN DAN BEBERAPA PNDAPAT LAIN DI ‘BLOG KURANG WARAS’ INI…MAKLUMLAH SAYA PUN KURANG WARAS. SAYA ADA BANYAK CERITA YG SAYA RASA PRLU ANDA SEMUA TAHU..

DAN INI CERITA SAYA YG PERTAMA…

PADA SUATU HARI IAITU DI SEBUAH DESA YG BERNAMA KAMPUNG KERIAN BULUH IAITU DI NEGRI JOHOR…. ADA SEORANG PEMUDA YG BRNAMA MAT HASSAN BIN WAN NORDIN. DIA NI SEORANG YG PENGOTOR. BAPA DAN MAKNYA SELALU MEMARAHINYA KRANA TABIATNYA YG SUKA MELUDAH MERATA TMPAT. TERMASUKLAH DI KATIL MAK BAPAKNYA SNDIRI…… DIA ADA SEORANG ADIK PREMPUAN YG SANGAT CANTIK IAITU YG BRNAMA NUR KUMALASARI. ADIKNYA INI PULA BRLAINAN DGN SIFAT ABANGNYA,, PANDAI BELAJAR SEHINGGA KE UNIVERSITI HARVARD USA. PEMBERSIH PULA.. PERNAH SATU KETIKA ABANGNYA MELUDAH KE MUKA KUMALASARI SEHINGGA MENGELUARKAN GELEMA BRWARNA HIJAU MUDA.. TETAPI KUMALASARI SANGAT SABAR DGN PRANGAI ABANGNYA ITU. TINDAKAN KUMALASARI IALAH DGN MENASIHATINYA.. TETAPI MAT HASSAN NI DEGIL ORANGNYA.. DILUDAHNYA SEKALI LAGI KE MUKA KUMALASARI !! KALI INI MENGELUARKAN GELEMA BRWARNA KUNING.. ITULAH CERITA PRTAMA SAYA…

PENGAJARAN YG BOLEH KITA HAYATI DARI CRITA INI IALAH SUPAYA JANGAN JADI PENGOTOR

saya merujuk kepada blog ini…blog indon yang mengutuk malaysia. bukan lah blog saya ni kurang waras sidik baba…cuba anda pergi buka blog ni

http://id-top.blogspot.com/

adakah anda rasa org yang buat blog ini betul? saya guna istilah kurang waras…tak suka sebut gila2 ni…

Tinggalkan Jawapan

Kalendar

Februari 2009
I S R K J S A
« Jan   Mac »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 845,678 hits

Shoutbox

Top Clicks

  • Tiada
