bila hatiku berbicara

blog temanku

Posted on: Mac 14, 2009

Semenjak akhir-akhir ini cuaca tidak menentu, pagi petang hujan dan guruh berdentam dentum. Terasa kecut perut mendengar guruh yang kuat .

Baca dalam Metro banjir sana sini. Kalau dulu bila tibanya bulan November dan Disember pastinya banjir melanda negeri-negeri pantai timur. Tetapi sekarang ni tak tentu banjir di mana-mana.

Saya bersyukur sangat-sangat kerana dengan adanya blog ini saya dapat berkongsi pendapat dengan kawan-kawan semua. Biarpun tidak pernah bersua tetapi saya seronok dapat bertemu rakan-rakan di alam cyber ini. Saya berharap suatu hari nanti saya akan bertemu juga dengan kawan-kawan yang sudi memberi komen di blog saya ini.  Ingin berkenalan dengan lebih dekat lagi.

Erm beginilah orang yang tidak ramai kawan  seperti saya, bloglah teman setia saya di waktu suka dan duka. Oklah untuk kongsi bersama kawan-kawan kita dengar ni….

2 Respons to "blog temanku"

kalau di KL ni bila hujan lebat berlaku dua perkara… jem teruk dan banjir kilat ..siapa lah yg bertuah dapat jumpa nuriman nanti tu ya hehe

hehehe zino….lawak arrr…bukan susahpun nak datang ambik buah mangga…banyak lagi ni…..

Tinggalkan Jawapan

Kalendar

Mac 2009
I S R K J S A
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 838,637 hits

Shoutbox

Top Clicks

  • Tiada
