bila hatiku berbicara

salam hari raya

Posted on: September 16, 2009

Assalamualaikum kepada muslimin dan muslimat dan sahabat-sahabat semua. Sebelum terlupa saya dan family ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri serta maaf zahir dan batin kepada semua. Andai ada terkasar bahasa baik dalam menulis dan memberi komen mohon di ampunkan segala kekhilafan saya.

Kepada yang  pulang ke kampung halaman masing-masing berhati-hatilah ketika memandu, sayangilah keluarga anda. Jumpa lagi selepas raya


Sekian Wassalam

kad raya
Advertisements

10 Respons to "salam hari raya"

salam aidilfitri kak. Mohon maaf salah dan silap ye…

Eid Mubarak.. Kullu Sanah Wenti Bikhair…

Salam epel dan duwenk selamat hari raya maaf zahir dan batin ya kalau ada salah dan silap selama kita kenalan ya,..selamat pulang kg ya epel..duwenk raya kat mana tahun nie?

Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin dr me dikejauhanns wat akak nuriman ittewww..

selamat hari raya aidilfitri 1430h
maaf zahir batin. hehe 🙂

– – – – –

Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
Suasana hari raya walau di mana pun jua
Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin. Semoga ceria-ceria dipagi syawal…

———————————————
Ikhlas dari:
Abu Musaddad sekeluarga.

slmt hari raya.. hihi.. thn nih raya kat igip la … huhuhu

Selamat hari raya khizam,abu musaddad duwenk dan rakan2 semua…

Selamat hari raya dari saya, selamat pulang ke kg halaman masing2.moga berbahagia di aidilfitri …biarpun poket tak berapa berisi akibat kegawatan senyumlah ahaiiiiiii…maaf zahir dan batin…

salam syawal ….. maaf tak ade kesempatan nak ucap raya sebelum ni, syukran sis …. moga syawal yang dilalui memberi makna …

eid mubarak..belum terlambat lagi kan..org raya sebulan..kita sehari je……

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kalendar

September 2009
I S R K J S A
« Ogo   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 843,261 hits

Shoutbox

%d bloggers like this: