bila hatiku berbicara

taubat seorang hamba

Posted on: April 2, 2008

~Maaflah sejak akhir-akhir ini saya tidak tahu apa yang hendak di ceritakan, kalau nak dikutkan banyak cerita tetapi keadaan yang tidak mengizinkan untuk menulis di sini, banyak sangat ujian yang  menimpa sejak akhir-akhir ini, namun untuk tidak menjadikan blog ini sunyi sepi saya sertakan sebuah nasyid yang cukup menyentuh hati saya, ianya merupakan nasyid yang selalu saya dengar tatkala saya on komputer…. insyaallah kalau di izinkan Allah s.w.t saya akan menulis lagi di blog ini.

4 Respons to "taubat seorang hamba"

salam ziarah,
saya pun mengalami situasi yang sama…hehehe

banyak urusan yg perlu di bereskan, blog ini biarlah dulu..apa khabar Alya tetnu sudah besar kan comel nya dia……

sy diuji dgn byk dugaan…
ini byk mnyedar dan mginsafkan sya..
sya perlukan nasihat dan tnjuk ajar dr kwn2

setiap manusia tidak akan terlepas dari ujian ainie pemilik blog sendiripun seringkali di uji…dalam ketidak upayaan diri ttp itulah diri ini berpegang …Allah tidak akan menguji hambaNYA di luar kemampuan hambaNYA..Allah akan menguji setiap hambaNYA yg beriman kerana itu menandakan Allah sayangkan kita apakah kita ini sayangkah kepadaNYA? ada org akan mencari Allah diwaktu kesusahan ttp akan meninggalkan Allah di kala kesenangan…bila kita lupa DIA, DIA akan tetap mengingati kita…betapa sayangnya Allah kepada kita…diri ini insaf akan segala kekurangan diri ini….

Tinggalkan komen

Kalendar

April 2008
I S R K J S A
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 913,660 hits

Shoutbox

Top Clicks

  • Tiada