bila hatiku berbicara

Archive for Jun 5th, 2007

Alhamdulillah Allah selalu mendengar doaku…dan Allah sentiasa menyanyangi hamba-NYA yang lemah ini. Alhamdulillah ayahku sudah beransur sihat. Tetapi hatiku tetap mengatakan yang aku ingin pulang jua menemui mereka suatu masa nanti. Ayahku asthma seperti aku juga…..tapi alhamdulillah aku memang lekat pantang…..tapi ayah tidak sama sekali……puas aku nasihatkan ayah agar jangan minum ais tapi ayah tetap berdegil.

Kalau dulu ayahku seorang yang kuat merokok atas nasihat doktor ayah berhenti merokok…..tapi curi-curi juga kalau mak aku tak tengok….atau kalau aku balik aku akan berleter kat ayah hehehe….kalau dengan anak yang lain jangan harap nak nasihatkan ayah…..mereka tak berani…..barangkali aku anak yang bungsu dan agak keras kepala aku tak takut kalau ayah marah aku hihihi. Tak salah kalau anak menegur untuk kebaikan ayahnya.

semoga ayahku sentiasa sihat dan semoga kita akan bertemu nanti……….insyaallah………..


Kalendar

Jun 2007
I S R K J S A
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 913,677 hits

Shoutbox

Top Clicks

  • Tiada